BEST, jeden z liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce, rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Celem jest zwiększenie świadomości marki oraz dotarcie do klientów i przekonanie ich do nawiązania kontaktu z firmą. W ramach działań marketingowych, do końca listopada BEST będzie całkowicie umarzał zadłużenie jednej osobie dziennie (zgodnie z regulaminem Konkursu).
BEST stawia na nowoczesne narzędzia komunikacji i Internet. W kampanii reklamowej wykorzystane zostaną działania content marketing, reklamy na głównych portalach internetowych oraz aktywność w mediach społecznościowych.
- Firma stale zwiększa skalę działalności. Obecnie obsługujemy zadłużenie około miliona Polaków o łącznej nominalnej wartości przekraczającej 11 mld zł. Poprzez działania reklamowe chcemy dotrzeć do naszych klientów z prostą, ale ważną informacją: jesteśmy po to, aby pomóc rozwiązać problemy ze spłatą zobowiązań. Pokazujemy, że nawiązanie z nami kontaktu to pierwszy krok, który warto wykonać, by zmienić jakość swojego życia – mówi Krzysztof Borusowski, prezes zarządu BEST.
Osią kampanii reklamowej jest konkurs „Wygraj BEST spłatę”, który rozpoczął się 8 listopada. Codziennie przez miesiąc jednej osobie spośród wszystkich, którzy zgłoszą się do firmy za pomocą odpowiedniego formularza kontaktowego i spełnią warunki regulaminu, zostanie umorzone całe zadłużenie. Pozostali, którzy się zgłoszą, w ramach gwarantowanej nagrody pocieszenia uzyskają częściowe umorzenie długu. Nagradzani są autorzy najciekawszych i najbardziej przekonywujących odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego właśnie mi powinno zostać umorzone zadłużenie?”.
- W listopadzie obchodzimy Ogólnopolski Dzień bez Długów ustanowiony z myślą o zadłużonych. Ma być on inspiracją do aktywnej próby rozwiązania problemów finansowych. My dajemy naszym klientom dodatkowy bodziec – gwarantowane umorzenie części długu, a dla Zwycięzców Konkursu całkowite oddłużenie – mówi Barbara Rudziks, członek zarządu BEST odpowiedzialna za zarządzanie operacyjne Spółką.
Celem działań jest nawiązanie kontaktu z grupą klientów, którzy do tej pory unikali kontaktu z BEST. Poprzez kampanię reklamową połączoną z umarzeniem części zadłużenia Spółka chce pokazać, że stawia na dialog z klientami. Dąży do rozwiązania problemów w sposób ugodowy, a w konsekwencji pomaga wyjść z długów i rozwiązać problemy obciążające życie rodzinne i zawodowe.
Ogólne informacje o BEST S.A.
BEST S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 1997 r., specjalizującą się w obrocie i zarządzaniu wierzytelnościami nieregularnymi. Grupa BEST aktywnie inwestuje w portfele wierzytelności (przede wszystkim bankowe) z wykorzystaniem funduszy sekurytyzacyjnych oraz świadczy usługi windykacyjne na zlecenie – na rzecz banków, firm telekomunikacyjnych, energetycznych oraz innych podmiotów oferujących usługi masowe.
Połączenie kompetencji z zakresu windykacji należności oraz tworzenia i zarządzania funduszami inwestycyjnymi pozwoliło skupić wszystkie elementy modelu biznesowego w jednej grupie kapitałowej.
Łączna wartość nominalna zarządzanych przez BEST wierzytelności własnych oraz należących do innych podmiotów wynosi ponad 11 mld zł (stan na 30 czerwca 2016 r.). W 2015 r. Grupa BEST wypracowała 82,2 mln zł zysku netto przy przychodach operacyjnych w wysokości 140,1 mln zł.
Więcej informacji:
Mariusz Ilnicki
+48 668 48 36 73