Nawigacja
Przejdź do zawartości
Kim jesteśmy
Dlaczego kontaktujemy się z Tobą
Możliwości spłaty
BEST Online:
Zaloguj się
Załóż konto
PL
PL
EN
null
Szukaj
Przedsiębiorca
Czym jest Payhelp?
Jak to działa?
Partnerzy
Payhelp w mediach
Kontakt Payhelp
Klient
Możliwości spłaty
Kim jesteśmy
Jak pozbyć się problemów z zadłużeniem?
Dlaczego kontaktujemy się z Tobą
Spłacaj wygodnie Online
Wzory pism
Reklamacje
FAQ
Ochrona danych osobowych
Kontakt
Inwestor
Akcje na GPW
Obligacje
Raporty Bieżące
Raporty Okresowe
Transakcje z podmiotami powiązanymi
Wyniki finansowe
Walne Zgromadzenie
Ład korporacyjny
Kalendarium
Strategia
Prezentacje
O nas
Grupa BEST
Nasze wartości
Historia
Władze Spółki
CSR
Profil działalności
Kariera
Media
Informacje prasowe (aktualności)
Kontakt dla prasy
Materiały do pobrania
GK BEST
TFI
KRP
BEST Italia
Aktywa i nieruchomości
BEST Online
Payhelp
Klient
best.com.pl
Klient
Reklamacje
Reklamacje
Możliwości spłaty
Kim jesteśmy
Jak pozbyć się problemów z zadłużeniem?
Dlaczego kontaktujemy się z Tobą
Spłacaj wygodnie Online
Wzory pism
Reklamacje
FAQ
Ochrona danych osobowych
Kontakt
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
Reklamacje
Untitled Page (1 of 1)
Wszystkie pola oznaczone jako
są wymagane.
Imię
Nazwisko
PESEL
Nr sprawy
e-mail
Treść
Dodaj załącznik
select
Będąc Członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce w swoich działaniach zobowiązaliśmy się do stosowania Zasad Dobrych Praktyk, w związku z czym każdy nasz klient może zgłosić swoją skargę lub zażalenie do Komisji Etyki ZPF lub Rzecznika Etyki ZPF. Wniosek o wszczęcie postępowania (skarga) może być złożony: w formie listownej na adres biura ZPF – ul. Długie Pobrzeże 30, 80 – 888 Gdańsk; za pośrednictwem faxu, na numer: (58) 302-92-64; w formie wiadomości e-mail, na adres etyka@zpf.pl. Szczegółowy opis trybu i zasad składania do Komisji Etyki ZPF lub Rzecznika Etyki ZPF skargi na możliwość naruszenia ZDP przez Członka ZPF znajduje się na stronie https://zpf.pl/etyka/wniosek-do-komisji-etyki/.
Zostałem poinformowany, że: a) moje dane osobowe podane w formularzu powyżej, będą przetwarzane przez BEST SA (dalej: BEST) z siedzibą w Gdyni przy ul. Łużyckiej 8A (inspektor ochrony danych: iod@best.com.pl), w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO), do czasu jej udzielenia, a następnie do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; b) jeżeli mam niespłaconą wierzytelność względem niestandaryzowanego sekurytyzacyjnego funduszu inwestycyjnego (BEST I, BEST II, BEST III lub BEST IV), moje dane osobowe podane w formularzu powyżej będą przetwarzane przez BEST S.A. oraz niestandaryzowane sekurytyzacyjne fundusze inwestycyjne (BEST I, BEST II, BEST III i BEST IV), reprezentowane przez BEST TFI SA w celu zarządzania wierzytelnościami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w związku z art. 193 w zw. z art. 2 pkt 33) ustawy z dnia 27 maja 2004 r. o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi. do czasu spłaty zobowiązania albo umorzenia długu, a następnie do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; c) moje dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom lub podmiotom świadczącym w imieniu i na rzecz BEST SA lub niestandaryzowanego sekurytyzacyjnego funduszu inwestycyjnego (BEST I, BEST II, BEST III lub BEST IV), reprezentowanego przez BEST TFI SA usługi: doradcze, informatyczne, archiwizacji, skanowania dokumentów, a jeżeli posiadam niespłaconą wierzytelność, także usługi konfekcjonowania przesyłek, aktualizacji i uzupełniania baz danych osobowych oraz windykacji terenowej; a w przypadku wstąpienia przez wierzyciela na drogę postępowania sądowego, a następnie postępowania egzekucyjnego, moje dane osobowe mogą zostać przekazane do sądu, a następnie komornika sądowego; d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do uzyskania odpowiedzi na przesłane zapytanie; e) mogę skorzystać w dowolnym momencie z prawa dostępu do danych osobowych oraz informacji o ich przetwarzaniu, jak również otrzymania kopii tych danych, prawa do sprostowania lub uzupełnienia treści danych osobowych, prawa do ograniczenia przetwarzania danych osobowych i prawa do usunięcia danych osobowych, prawa do sprzeciwu . Jeżeli dane są nieprawidłowe lub brak jest podstaw prawnych do przetwarzania danych mogę skorzystać z prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych. Żądania realizacji praw powinny zostać skierowane do BEST SA, na adres email: iod@best.com.pl lub w drodze korespondencji tradycyjnej wysłanej na adres administratora: BEST SA ul. Stoczniowa 2, 82-300 Elbląg.
Poprzednia
Następna
Wyślij
Zadzwoń:
+48 58 769 92 00
Napisz do nas!
Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies
zgodnie z Polityką Prywatności.
Dowiedz się więcej